|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
שיווק, הפצה ויחסי ציבורהשלב הבא לאחר הפקת הספרים והדפסתם הוא כמובן שיווקם בחנויות הספרים ובכל ערוצי השיווק האפשריים. הצלחת השיווק אינה תלויה רק באיכות הספר והביקוש מצד הצרכנים, אלא בעיקר במידת החשיפה ויחסי הציבור ובמידת הימצאותו של הספר בכמה שיותר נקודות שיווק. כל אלה נלקחים בחשבון. לשם יחסי ציבור אנו נעזרים ביח"צן מקצועי המתמחה ביחסי ציבור של ספרים ואשר עובד בשיתף פעולה עם ההוצאה לאור. |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
דפים מספרים |